maandag 19 juli 2010

Lijn van troonopvolging ongewijzigd

Ook deze week waren er weer weinig schommelingen in de lijn van de troonopvolging. De strijd om de troon is nog altijd niet beslist, maar Prins Willem-Alexander gaat voorlopig fier aan de leiding, op de voet gevolgd door zijn oudste dochter. De kansen van Prins Maurits lijken verkeken, hij staat nog maar net in de top tien: "Als je realistisch bent, weet je dat het heel moeilijk gaat worden.", aldus de oudste zoon van Prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven.

De lijn van troonopvolging van maandag 19 juli:

1. Prins Willem-Alexander
2. Prinses Catharina-Amalia
3. Prinses Alexia
4. Prinses Ariane
5. Prins Constantijn
6. Eloïse
7. Claus-Casimir
8. Leonore
9. Prinses Margriet
10. Prins Maurits

Diederik Smit Actueel volgt elke week de ontwikkelingen in de lijn van de troonopvolging.

13 opmerkingen:

  1. In de gang. Het lijkt niet goed met 'r te gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis in het rijtje de toekomstig regent Jorge Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is toch de grootste uitkering trekkende familie van Nederland die geen belasting en successie betaald en haast altijd op reis is en zo goed kan koek happen??? Wel nog een erbij en we hebben een elftal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor die familie sta ik iedere ochtend om 6 uur op om te gaan werken ! Zij gaan 17 maal op vakantie met het regerings vliegtuig waar ik ( wij allemaal) voor betalen weg met die hele rotzooi laten ze maar gaan eten van eigen geld (hebben ze genoeg ) BP en Shell etc vooral die mooie BP die doet het ook zo goed de laatste tijd zonder enige scrupules allemaal rotzooi en bewust op geld voor zichzelf niet voor het volk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Korver & van Essen Advocaten
    t.a.v. “de Damschreeuwer”
    Herengracht 499
    1017 BT Amsterdam


    Geachte heer,

    Naar aanleiding van de gebeurtenissen op 4 mei 2010 op de Dam in Amsterdam wil ik aan u mijn steun betuigen en ik zou u (mede in uw eigen belang) willen vragen of u mij persoonlijk wilt op roepen als (kroon) getuige. Op het moment dat u op zeer terechte wijze de stilte verbrak stond ik namelijk bij de herdenkingsdienst voor de gevallen Nederlandse strijdkrachten op de Grebbeberg in opdracht .......TEKST WEGGELATEN IN VERBAND MET PRIVACY.....VERVOLG:

    Mijn familie heeft namelijk in het verzet der L.O./L.K.P. gezeten, dat is opgericht in de Achterhoek (Winterswijk-Aalten) en dat is verraden door deze “Koninklijke Familie” van oplichters, dieven en verraders van de goede zaak. Naast de opvang van onderduikers (op de vlucht) op boerderij `t Heenkamp in Miste (Winterswijk) waren er ook Duitse Wehrmacht soldaten ingekwartierd bij onze familie en al deze personen werkten min of meer samen ondanks de Tweede Wereldoorlog. Het hoogverraad en de oplichting van deze personen van mijn familie is één van de redenen, dat ik reeds sinds september 2008 actief ben tegen de “Koninklijke Familie”.

    Op 30 april 2009 heb ik om 15.00 uur de verantwoordelijkheid van de aanslag van Karst Tates opgeëist met de volgende motivatie:
    • medeleven betuigen aan de slachtoffers en nabestaanden van de aanslag in Apeldoorn op 30 april 2009
    • 1. hoogverraad Bernhard Zur Lippe – Biesterfeld voor aanvang en tijdens de Tweede Wereldoorlog van de Nederlandse Strijdkrachten
    • 2. Koning Willem I heeft zichzelf uitgeroepen tot absoluut soeverein vorst (koning = dictator)
    • 3. Koningin Wilhelmina is niet de dochter van Koning Willem III, maar van de heer de Ranitz en daarmee niet de wettige erfelijke troonopvolgster volgens de Nederlandse Grondwet, maar een oplichtster geweest.



    De Nationale Recherche (politie) en het Openbaar Ministerie willen deze zaken echter liever geheim houden. U heeft nu echter zoveel media aandacht, dat u deze zaken kunt openbaren samen met mijn getuigenis en zo de zaken omdraaien. De zaken, die ik beweer zijn wettig en overtuigend te bewijzen met DNA-analyse van de verdachte personen, dat volgens de Nederlandse wet- en regelgeving zou moeten gebeuren, daar ik namelijk al een aanklacht tegen deze personen heb ingediend (zie bijlage). Aangezien deze zaken geheim gehouden moeten worden heeft het Openbaar Ministerie in samenwerking met de politie vorig jaar (2009) reeds valse zaken en dus andere (valse) aanklacht tegen mij opgezet/gefabriceerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. VERVOLG BRIEF / EINDE VALSE CRIMINELE MONARCH OPLICHTER FAMILIE, DUS EINDE BOVENSTAANDE TOP 10

    Nu zult u begrijpen, dat ik enorm boos en gedupeerd ben en dus nog wel de zaken wil recht zetten en mij revancheren tegenover deze valse personen. Hopelijk geeft en gunt u mij die kans, waarbij ik u dan deze weder dienst zal geven! Op deze wijze kunnen we elkaar helpen en een dienst bewijzen aan de Nederlandse democratische rechtstaat en de Nederlandse samenleving en als eerbetoon aan de verraden en gevallen Nederlandse strijdkrachten van de Grebbe en gedeporteerde verzetsmensen van de Landelijke Organisatie voor Hulp aan Onderduikers/Landelijke Knok Ploegen. Met zoveel media aandacht komt de rechtbank en het Openbaar Ministerie met zoveel wettig en overtuigend bewijs daardoor namelijk niet onder dit hele grote schandaal uit en dan kan er volgend jaar een veel eerlijkere Dodenherdenking zonder lafhartige schandalige verraders en oplichters plaats vinden.

    Uit de bijlagen, zal u duidelijk worden, dat ik de waarheid spreek en hopelijk besluit u mij op te roepen als getuige. U als verdachte hebt dit recht, zelfs als uw advocaat het niet nodig acht, maar u daar op staat. Als u mij de datum, tijd en plaats van het proces (voor de strafrechtbank) laat weten, dan wil ik vrijwillig afreizen (zonder vergoeding) naar de rechtbank in Amsterdam om voor u te getuigen tegen de oplichters, verraders en dieven van de families Von Amsberg, zur Waldeck Pyrmont, zur Lippe Biesterfeld en Zorreguieta, die absoluut geen recht hebben om vooraan te staan bij het leggen van kransen als respect of eerbetoon aan de slachtoffers als mijn familie.

    Hopelijk kunt u mij z.s.m. een positieve reactie en idem dito getuige uitnodiging geven voor uw strafproces. Je Mantiendrai!

    Met vriendelijke groeten,

    EL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. AANKLACHT PAGINA NR. 1 VAN 18 PAGINA`S INGEDIEND BIJ DE POLITIE IN LICHTENVOORDE EN OPENBAAR MINISTERIE IN ZUTPHEN:

    Ik doe aangifte van diefstal (Wetboek van Strafrecht artikel 310), hoogverraad (Misdrijven tegen de veiligheid van de Staat, Wetboek van Strafrecht artikel 92-107a) en oplichting (Wetboek van Strafrecht, artikel 326) door de volgende daders:

    • Beatrix Wilhelmina Armgard von Amsberg – Zur Lippe Biesterfeld (geboortedatum: 31-1-1938 / geboorteplaats: Baarn)
    • Willem Alexander Claus George Ferdinand von Amsberg (geboortedatum: 27-4-1967 / geboorteplaats: Utrecht)
    • Maxima von Amsberg – Zorreguieta
    (geboortedatum: 17-5-1971 / geboorteplaats: Buenos Aires)

    Bij deze wil ik de Wet Lidmaatschap Koninklijk Huis ter discussie stellen. Bij deze wil ik de leden van het Koninklijk Huis beschuldigen van het onrechtmatig, onwetmatig en bovenal op onrechtvaardige (criminele) wijze verkrijgen, behouden en uitbreiden van macht, rijkdom en status door middel van grove schending(en) van de burger- en mensenrechten.

    De volgende drie hoofdargumenten, criminele, valse en onrechtmatige daden en gebeurtenissen zijn hierbij van belang:
    1. Koningin Wilhelmina (geboortedatum: 31 augustus 1880 / geboorteplaats: Den Haag) is of was niet de dochter van Koning Willem III, maar van de heer S.M.S. de Ranitz en daarmee niet de rechtmatige erfelijke troonopvolg(st)er volgens de wetten van Koning Willem I en/of de Nederlandse Grondwet van 1848 (Thorbecke).
    2. Koning Willem I heeft zichzelf onrechtmatig, onrechtvaardig en op criminele wijze uitgeroepen tot absoluut soeverein vorst (koning = dictator) in strijd met de soevereiniteit van de Staten-Generaal van de Republiek der Verenigde Nederlanden, bekrachtigd door de (inter)nationale verdragen; Acte van Verlatinghe (Nederlandse onafhankelijkheidsverklaring) van 26 juli 1581, het Eeuwig Edict (12 februari 1577), de Unie van Utrecht (23 januari 1579), de Justificatie of Deductie van 1587, de Vrede van Münster (15 mei 1648) en het Eeuwig Edict van 1667.
    3. Het hoogverraad door Bernhard Zur Lippe-Biesterfeld van de Duitse democratische rechtstaat (Nacht Zur Lange Messen) en bovenal het hoogverraad van Bernhard Zur Lippe-Biesterfeld en de koninklijke leden van de Hoge Raad van Adel (Koningin Juliana & Koningin Wilhelmina) voor aanvang van en tijdens de Tweede Wereldoorlog van de Nederlandse Staat en de Nederlandse strijdkrachten en het verzet der L.O./L.K.P.

    Eveneens is er hier duidelijk sprake van een voortdurend delict, namelijk een strafbaarstelling van een verboden toestand volgens de Nederlandse Grondwet van 1848, de Nederlandse Grondwet van 1983 en de Acte van Verlatinghe (Nederlandse onafhankelijkheidsverklaring) van 26 juli 1581. Artikel 42 van de Nederlandse Grondwet betreffende de onschendbaarheid van de Koning is derhalve niet van toepassing sinds het overlijden van Koning Willem III en zelfs in strijd met de eerste tien artikelen van de Nederlandse Grondwet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. EL schreef deze reactie

    dinsdag 27 juli 2010
    REACTIE OP ARTIKEL: Ik kwam toevallig vandaag voor het eerst via www.prorepublica.nl op deze website en vond mijn brieven en acties wel erg toepasselijk op dit artikel, vandaar dat ik deze brief hier geplaatst heb. Met vriendelijke groeten en Je Mantiendrai, EL
    EL schreef deze reactie

    dinsdag 27 juli 2010
    RE: vraag‏ From: Patrick Selbach (Patrick.Selbach@anp.nl) Sent: Wed 3/17/10 10:09 AM To: 'E 1 attachment image002.jpg (5.9 KB) Nee, want ik weet nog niks. Wie ben jij, waar werk je voor, wat gaat t hof met deze informatie doen, is het hof opdrachtgever, waarom zou ik jou bv onze contact-adressen geven etc etc. Je schrijft ,,een onderzoek’’ , maar waar gaat dat dan over, wat is de opzet. Kortom: ik werk vooralsnog niet mee en ik ben ook wat verbaasd over de wijze waarop je mailt en over het feit dat je jezelf nu al in twee mails niet eens behoorlijk introduceert. Patrick Selbach Patrick Selbach Senior chef ANP Nieuws Managing Editor Newsroom ANP Verrijn Stuartlaan 7 2288 EK Rijswijk www.anp.nl T +31 (0)70 41 41 370 M +31 (0)6 532 583 99 E patrick.selbach@anp.nl Postadres Postbus 1 2501 AA Den Haag ********************************************Disclaimer******************************************** Deze e-mail en de hierbij verzonden informatie is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en bevat mogelijk vertrouwelijke gegevens. Het ongeautoriseerde gebruik, openbaarmaking of kopiëren van deze gegevens door anderen dan de geadresseerde(n) is niet toegestaan. Indien u niet een geadresseerde bent en deze e-mail abusievelijk heeft ontvangen, verzoeken wij u direct contact met ANP op te nemen. ANP staat niet in voor de juiste en complete verzending van de informatie, noch is zij aansprakelijk voor enige vertraging in de ontvangst hiervan. This e-mail and the information it contains, is EL schreef deze reactie

    dinsdag 27 juli 2010
    Van: E [mailto:@hotmail.com] Verzonden: woensdag 17 maart 2010 11:04 Aan: Patrick Selbach Onderwerp: RE: vraag Beste Patrick, In het kader van een onderzoek (opgestart sinds 2007) is het belangrijk, dat ik zoveel mogelijk inzicht krijg in terrorisme en terrorisme bestrijding. De werkwijze van de pers- en mediadiensten is daarbij van essentieel belang. Mijn advies rapport gaat naar het gerechtshof in Arnhem. Hopelijk kun je mijn vragen z.s.m. beantwoorden. Met vriendelijke groeten, E L -------------------------------------------------------------------------------- EL schreef deze reactie

    dinsdag 27 juli 2010
    Date: Tue, 16 Mar 2010 16:52:26 +0100 Beste EL Ik kreeg vandaag onderstaande vragenlijst. Maar wie ben je eigenlijk, waar werk je voor, waarom wil je dit allemaal weten etc etc. Groeten Patrick Selbach Patrick Selbach Senior chef ANP Nieuws Managing Editor Newsroom ANP Verrijn Stuartlaan 7 2288 EK Rijswijk www.anp.nl T +31 (0)70 41 41 370 M +31 (0)6 532 583 99 E patrick.selbach@anp.nl Postadres Postbus 1 2501 AA Den Haag EL schreef deze reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dinsdag 27 juli 2010
    Geachte heer/mevrouw, In het kader van een onderzoek naar terrorisme, terrorisme bestrijding en de pers- en mediadiensten wil ik u graag de volgende vragen voorleggen omtrent uw pers- en/of media organisatie. 1. Is uw pers- en/of mediadienst een onafhankelijke organisatie en wie zijn de beleidsbepalers? 2. Bij welke personen en/of organisaties is uw pers- en/of mediadienst eigendom en op welke wijze is dit eigendomsrecht geregeld? 3. Is er bij uw pers- en/of mediadienst een bepaald beleid (policy) aangaande aankondigingen van een aanslag of het nadien opeisen van terroristische aanslagen? 4. Wordt uw organisatie afgeluisterd of getapt door de veiligheidsdiensten of staat u in contact met politie of een andere veiligheidsdienst? Zo ja, hebt u daar een contactpersoon? Worden er door politie en/of veiligheidsdiensten nog eisen aan uw organisatie gesteld m.b.t. het informeren van het publiek omtrent aanslagen en/of terrorisme? 5. Hoeveel en welke aankondigingen van terroristische aanslagen heeft u gehad in het jaar 2009 en kunt u daar specifieke informatie over vermelden? 6. Hoeveel en welke aanslagen zijn er in het jaar 2009 opgeeist bij uw pers- en of media organisatie en kunt u daar specifieke informatie over vermelden? Hopelijk kunt u bovenstaande vragen zo snel mogelijk beantwoorden voor het onderzoek naar terrorisme, terrorisme bestrijding en de werkwijze van de pers- en/of mediadiensten. De resultaten van dit onderzoek zullen worden gebruikt voor een adviesrapport omtrent terrorisme bestrijding in Nederland. Bij voorbaat dank voor uw medewerking en met vriendelijke groeten, EL EL schreef deze reactie

    dinsdag 27 juli 2010
    onderzoek terrorisme & de media Date: Mon, 29 Mar 2010 10:31:34 +0200 Beste heer L, Helaas heeft u niet op al mijn vragen antwoord gegeven. - Ik zou graag willen weten vanuit welke hoedanigheid u deze vragen stelt (als burger, als professional, vanuit welke organisatie of bedrijf, etc)? - Wat is de aanleiding van uw onderzoek en waarom deze vragen aan de NOS? - Wie heeft u nog meer benaderd? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Youssef Eddini Hoofd Marketing & Communicatie NOS Postbus 26600 1202 JT Hilversum

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij is 'adel' minstens zo besmettelijk als erfelijk - wees gewaarschuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als het koningshuis niet zo diep triest was had ik hier hartelijk om kunnen lachen.

    BeantwoordenVerwijderen