donderdag 2 april 2009

Tristan en Isolde uit elkaar

Showbizznieuws: Tristan en Isolde gaan uit elkaar. Volgens Isolde is de hartstocht uit de relatie verdwenen, nadat beide geliefden in een kasteel om het leven kwamen. "Ik weet niet, we liggen nu al twee maanden levenloos in elkaars armen en ik heb zoiets van tja, gewoon, is dit het nou? Ik heb het idee dat ik vastzit en meer vrijheid nodig heb."
Ook Tristan vindt het wel mooi geweest. Hij heeft sinds zijn dood niet meer de energie om elke dag te doen alsof er niets aan de hand is. "De rek is eruit. Op een gegeven moment moet je realistisch zijn en onder ogen zien dat het zo niet werkt. Jammer, maar onvermijdelijk." De twee blijven nog wel vrienden.

2 opmerkingen:

  1. ik had het zien aankomen, onze theevisites waren niet meer wat ze ooit geweest waren

    BeantwoordenVerwijderen