maandag 28 december 2009

Menselijke belevingswereld blijft ongewijzigd

De menselijke perceptie van ruimte en tijd moet blijven zoals die nu is. Dat schrijft de Commissie Staalman in een onderzoeksroman over de menselijke belevingswereld. De commissie onderzocht verschillende alternatieven voor de huidige manier waarop we ruimte en tijd waarnemen.
Volgens commissievoorzitter Wouter Staalman is geen van de alternatieven een verbetering: “We hebben vooral gekeken naar de mogelijkheden rond de vierde en vijfde dimensie, maar toen kwam Stijn ineens met het idee om te gaan crashen bij Felix die een soort houseleaving party gaf, omdat ‘ie vanaf januari een half jaar naar Thailand gaat. Bleek dat ze daar nog heel veel drank hadden staan, dus we hebben eigenlijk de hele avond daar gezeten en dwergpoker gespeeld en ik denk dat we rond een uur of 23:00 nog even naar Café de Cruelté zijn geweest, waar we nog wat mensen van het werkgroepje van vorig jaar zijn tegengekomen. Ik geloof dat we rond een uur of 03:00 naar buiten werden gegooid, nadat Felix iets doms had gezegd tegen de donkere barman. Ik kan me niet eens meer exact herinneren hoe we uiteindelijk thuis zijn geraakt, maar ik ben meteen op de bank in slaap gevallen, dus ja, jammer van dat hele onderzoek, maar ik was echt kapot gewoon.”

2 opmerkingen: