maandag 4 april 2011

Persbericht jam


--persbericht--

Amsterdam, 4 april 2011

Het ontbijt van Diederik Smit zal morgenochtend, dinsdag 5 april 2011, bestaan uit een boterham met jam. Dat is de uitkomst van een proces dat enkele weken heeft geduurd. Het besluit is onomkeerbaar.

Diederik Smit: "Deze beslissing zal voor menigeen niet als een verrassing komen. Zoals velen weten, zijn de afgelopen maanden voor mij niet gemakkelijk geweest. Met dit besluit hoop ik een einde te maken aan de aanhoudende geruchtenstroom die de laatste tijd vanuit de media op gang is gekomen.

Ik benadruk dat ik deze beslissing geheel zelfstandig heb genomen en dat ik op geen enkele wijze onder druk ben gezet door wie dan ook. Het is mijn vaste overtuiging dat deze keuze uiteindelijk in het belang is van mij en mijn entourage, ook met het oog op de nabije toekomst. De steun die ik heb mogen ervaren van de mensen uit mijn omgeving, is daarbij doorslaggevend geweest.

De komende tijd wens ik in de luwte te opereren en dit persbericht is dus alles wat ik over deze kwestie kwijt wil. Ik hoop dat dit gerespecteerd zal worden."

Het meewarig naar buiten kijken van aanstaande vrijdag zal vooralsnog gewoon doorgaan. Voor aanvullende vragen kunt u contact opnemen met Meindert Veldhof. Hij zal u de vragen per e-mail toesturen.

--einde persbericht--

3 opmerkingen: